Get in touch!+31 (06) 10 59 12 15 | margotvantrier@gmail.com

Share this post

Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde? Met zijn ‘Contentbijbel’ geeft Cor Hospes een overzicht van ‘content’ door de jaren heen en kraakt de code die elk bedrijf – groot of klein – kan helpen om contentmarketing succesvol in te zetten. Of, zoals Hospes het eigenlijk liever noemt, door vanuit je intentie verhalen te vertellen. Het overzicht giet hij, hoe toepasselijk ook, in het stramien van werelds meest verkochte verhalenbundel: de Bijbel.

PLOF. Met een flink smak belandde Cor Hospes op de deurmat. Of ja. Zijn nieuwste boek. Een halve kilo boek, met een omslag dat me direct doet denken aan Max Tailleurs ‘Geloof me’, het grappenboekje, vermomd als kerkboek. Maar meer nog aan de Bijbel. ‘Contentbijbel’ is opgebouwd uit een Oud en een Nieuw Contenttestament, inclusief de ‘tien geboden van contentmarketing’.

Lees de volledige recensie op managementboek.nl.

Deze recensie werd mede mogelijk gemaakt door Claire’s Assistance.

Comments (0)

Geef een reactie